”Já si myslím, že česká média v komunikaci klimatický krize naprosto selhávají. To vidíme velice jednoduše a snadno už jenom když si srovnáme, jakým způsobem se o tom tématu píše tady u nás a jakým způsobem se o něm píše v zahraničí. To do značné míry souvisí s tím, že jsme do roku 2018/9, kdy se vzedmuly studentský stávky, tak jsme v Česku opravdu úspěšně předstírali, že se nás klimatická krize v podstatě netýká. Klima skeptismus tu byl silně zakořeněný. A dneska pořád vidíme, že to téma je strašně marginalizovaný, vůbec neplní titulní stránky. Palcový titulky, že by byly o klimatu, to vůbec. A navíc se dost často děje, že se píše o různých dopadech změny klimatu, bez toho, aniž by se ty dopady dávaly do souvislosti se změnou klimatu. Dokonce jsem si všimla takový tendence neustále nějakým způsobem ty dopady a ty souvislosti relativizovat, nebo je popírat. nebo zkrátka takovou snahu to lakovat na růžovo.”