Kriticky vyučující

Letní škola 2023

Letní škola kritické pedagogiky: Den V

Letní škola kritické pedagogiky: Den IV

Letní škola kritické pedagogiky: Den II a III

Letní škola kritické pedagogiky: Den I.

Plakáty Futuropolis jako obrazové kódy pro otevírání komplikovaných témat se studujícími

Merch Futuropolis s Danem Perjovschim (Letní škola kritické pedagogiky)

Madona

Taínové a Kryštof Kolumbus

Audiopříběh — Alma

Ohrožené skupiny ve společnosti

Příběh oblečení

Hlasy, které nejsou slyšet: 2. světová válka

Moje škola

Kauza Nesahat

Agrofert: financování, demokracie a klima

Pravidla pro holky: Beletrie jako způsob, jak vnést téma do školy

Veletrh střípků budoucnosti

Prostředí školy

Zavařeniny

O čem se nemluví

Hledání identity v době covidové (záznam experimentu)

Data: Zdraví

Růst, či nerůst – argumentace

Pod hladinou (záznam experimentu)

Data: Nerovnosti

Znát svou cenu je vždy dobře

Nerůst jako vize, která může zachránit svět

Jak vytvářím bezpečnější prostředí ve Výchově ke zdraví

Světová hra na obchod — nastavení mezinárodního obchodu

Do roboty! — trendy práce 4.0

Práce ničí svět. Ale nemusela by!

Práce ničí svět, ale nemusela by. Její současná podoba je neudržitelná.

Čas ne-mocných. Zkriplené tělo jako radikální vzdor proti způsobu, jakým fungujeme.

Jak psát a nepsat o lidech na pracovišti, kteří mají postižení

Slyšet hlasy: Rozhovor s Lisou Forestell

Zdraví: individuální úsilí a systémové faktory

Mladí lidé imaginují školu příznivou pro jejich duševní pohodu

Dotazník

Imaginace

Objekt a subjekt

Zvědomování

Kultura ticha

Křest Pedagogiky utlačovaných Paula Freireho v českém překladu

Zůstane Zuzanka sama doma?

Vizuální záznam semináře v Kuksu

Ušili to na nás (aneb cesta nespravedlnosti oděvního průmyslu)

Podcast KVÍŘENÍ V LAVICI

Plakát Práce

Vyjádření k českému překladu Pedagogiky utlačovaných

Bingo klimatické nespravedlnosti 

Kdo se bojí mého hlasu? Aneb přiznání frustrované vozíčkářky

Kauza Pandemie

Nejsem tu pro váš obdiv

Nevidomí a jazyk

Groan Zone (Zóna kvílení)

Plakát Gender

Plakát Zdraví

Hloubka poslechu

Globální nerovnosti: odkud se vzaly a čím jsou udržovány?

Jiné příběhy o škole

Jak se s houbami učit spolupráci (Průvodce procházkou lesem) pro žáky

Jak se s houbami učit spolupráci (Průvodce procházkou lesem) pro vyučující

Audiopříběhy Škola

Audiopříběhy Nerovnosti

Videa Nerovnosti

Audiopříběhy Klima

Audiopříběhy Gender

Dialog

Nastolení problému

Limitní situace

Kodifikace, dekodifikace

Bankovní model

Proč má smysl chodit do školy

Jak pracovat s emocemi dětí při výuce o změně klimatu 

Data: Gender / Kultura znásilnění

Data: Gender / LGBTQ+

Data: Gender / Stereotypizace

Animace Gender

Plakát Klima

Mít svůj domov

Plakát Nerovnosti

Paulo Freire (komiks)

Hlasy aktérů a aktérek ve vzdělávání

Plakát Škola

Data: Limity současné školy

Kořeny školství (v čem školství jako instituce selhává)

Cirkulace moci

Možnosti rozhodování

Role pedagožky/pedagoga (práce s vlastním názorem)

Check-iny

Krabicohlava

4 scénáře budoucnosti

Videorozhovor s Ira Shorem

Má být škola politická?
 Diskuze s Tadeášem Žďárským a Kristýnou Hrubanovou

Politická identita vzdělavatele*ky

Demokratická autorita: Vzdor a učivo ve vzdělávacím procesu

Emoce ve výuce

Permakultura jako cesta k etické a ekologické budoucnosti

Data: Klima