Hlavní stránkaKriticky vyučujícíKriticky vyučujícíLetní škola 2023Letní škola kritické pedagogiky: Den VLetní škola kritické pedagogiky: Den IVLetní škola kritické pedagogiky: Den II a IIILetní škola kritické pedagogiky: Den I.Plakáty Futuropolis jako obrazové kódy pro otevírání komplikovaných témat se studujícímiMerch Futuropolis s Danem Perjovschim (Letní škola kritické pedagogiky)MadonaTaínové a Kryštof KolumbusAudiopříběh — AlmaOhrožené skupiny ve společnostiPříběh oblečeníHlasy, které nejsou slyšet: 2. světová válkaMoje školaKauza NesahatAgrofert: financování, demokracie a klimaPravidla pro holky: Beletrie jako způsob, jak vnést téma do školyVeletrh střípků budoucnostiProstředí školyZavařeninyO čem se nemluvíHledání identity v době covidové (záznam experimentu)Data: ZdravíRůst, či nerůst – argumentacePod hladinou (záznam experimentu)Data: NerovnostiZnát svou cenu je vždy dobřeNerůst jako vize, která může zachránit světJak vytvářím bezpečnější prostředí ve Výchově ke zdravíSvětová hra na obchod — nastavení mezinárodního obchoduDo roboty! — trendy práce 4.0Práce ničí svět. Ale nemusela by!Práce ničí svět, ale nemusela by. Její současná podoba je neudržitelná.Čas ne-mocných. Zkriplené tělo jako radikální vzdor proti způsobu, jakým fungujeme.Jak psát a nepsat o lidech na pracovišti, kteří mají postiženíSlyšet hlasy: Rozhovor s Lisou ForestellZdraví: individuální úsilí a systémové faktoryMladí lidé imaginují školu příznivou pro jejich duševní pohoduDotazníkImaginaceObjekt a subjektZvědomováníKultura tichaKřest Pedagogiky utlačovaných Paula Freireho v českém překladuZůstane Zuzanka sama doma?Vizuální záznam semináře v KuksuUšili to na nás (aneb cesta nespravedlnosti oděvního průmyslu)Podcast KVÍŘENÍ V LAVICIPlakát PráceVyjádření k českému překladu Pedagogiky utlačovanýchBingo klimatické nespravedlnosti Kdo se bojí mého hlasu? Aneb přiznání frustrované vozíčkářkyKauza PandemieNejsem tu pro váš obdivNevidomí a jazykGroan Zone (Zóna kvílení)Plakát GenderPlakát ZdravíHloubka poslechuGlobální nerovnosti: odkud se vzaly a čím jsou udržovány?Jiné příběhy o školeJak se s houbami učit spolupráci (Průvodce procházkou lesem) pro žákyJak se s houbami učit spolupráci (Průvodce procházkou lesem) pro vyučujícíAudiopříběhy ŠkolaAudiopříběhy NerovnostiVidea NerovnostiAudiopříběhy KlimaAudiopříběhy GenderDialogNastolení problémuLimitní situaceKodifikace, dekodifikaceBankovní modelProč má smysl chodit do školyJak pracovat s emocemi dětí při výuce o změně klimatu Data: Gender / Kultura znásilněníData: Gender / LGBTQ+Data: Gender / StereotypizaceAnimace GenderPlakát KlimaMít svůj domovPlakát NerovnostiPaulo Freire (komiks)Hlasy aktérů a aktérek ve vzděláváníPlakát ŠkolaData: Limity současné školyKořeny školství (v čem školství jako instituce selhává)Cirkulace mociMožnosti rozhodováníRole pedagožky/pedagoga (práce s vlastním názorem)Check-inyKrabicohlava4 scénáře budoucnostiVideorozhovor s Ira ShoremMá být škola politická? Diskuze s Tadeášem Žďárským a Kristýnou HrubanovouPolitická identita vzdělavatele*kyDemokratická autorita: Vzdor a učivo ve vzdělávacím procesuEmoce ve výucePermakultura jako cesta k etické a ekologické budoucnostiData: Klima